I dem få ord han uttrycker till mig

 
 
 
                                     
 
Jag orkar inte argumentera emot honom, varför han beter sig som han gör beror på osäkerhet. Den brist på kärlek han fått i livet men ändå, det är ingen ursäkt jag vet. Men om jag säger att det inte stör mig hur han beter sig så skulle jag ljuga, för i dem få ord han uttrycker till en så nedvärderar han bara, precis som min far. 


Jag vet att jag är stark och att jag är bra. Jag behöver inte söka bekräftelse på de, jag behöver inte sänka någon annan för att försöka höja mig själv. Jag behöver inte tävla om några vänner eller om uppmärksamhet. Jag har fantastiska vänner och bekanta. Jag är envis och har kämpat som en tok för att kunna utbilda mig, kunna leva och må bra. Jag står här idag hyfsat stabil, kämpar och kommer ibland ner i svackor men jag lyckas alltid ta mig upp.

Jag jobbar mot en bättre framtid än förflutet. Jag jobbar med mig själv av avsikt att ALDRIG bli som DEM. Att aldrig bli som exemplet ovanför. Jag kan inte ändra det förflutna elle ändra på hur människorna betett sig mot mig. MEN jag kan bestämma själv över hur jag vill bli, vara och min framtid.




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!