Bråvalla med Dessie 2014



Med stormsteg närmar vi oss sommaren och jag måste medge att min längtan är enorm. Dem flesta av mina vänner har planer med sina familjer och vänner, men inte jagJag vet inte ens var jag bor, vad som kommer ske här näst? Det är både nervöst, frustrerande och något spännande. Var kommer allting leda? Jag brukar alltid vara hon som planerar, men på senare tid har jag kommit till insikt med att det blir ALDRIG som tänkt. Min mamma tillsammans med sin kille har bokat en resa för dem, jag existerar inte ens?! Alla mina vänner har roliga planer, men jag har inga riktiga därför skulle det vara så kul att få komma iväg till Bråvalla med dig Dessie och en god vän. Jag har aldrig tidigare varit på något liknande och det gör saken dubbelt så kul.

Sista riktiga sommarlovet innan jag tar studenten och det vill man ändå utnyttja så mycket man bara kan, man vill utnyttja det till max och göra det så bra som möjligt. Jag skulle bli så glad om jag vann och fick hänga på!
Bloggaren Dessie har en tävling på sin blogg där man har chansen att få hänga med till Bråvalla+ ta med en vän. Var med och tävla ni också! :-) Tryck HÄR.




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!