God kväll! :-)


Jag ligger här i soffan super trött och är sugen på kaffe samtidigt som jag har ångest över skolan. Nu mer sover jag ca 2-4 timmar per natt.. har fått tillbaka mina jäkla sömnproblem som jag inte haft sedan högstadiet i grundskolan!!!
 
Dagen har varit väldigt skön, hade föreläsning imorse som jag satt sina spår och därefter idrott som jag hoppade över. Kom hem vid halv 3 och somnade på soffan.. en välbehövlig powernap!
 
Ikväll ska jag besöka min syster och sedan hem för plugg. :-(  Imorgon hänger jag först i skolan, sedan vidare tillbaka till B-ort för möte och tillbaka till Sveriges älskade huvudstad Stockholm som jag trivs 1000x bättre. Vi har nämligen öppet hus i skolan imorgon där jag ska jobba så kom dit, kramas och säg hej! Titta på djur och bara häng med mig och mitt crew. Skulle bli super glad.

Adress: Djurgymnasiet- Trekantsvägen 7, Liljeholmen ! Jag kommer befinna mig en trappa upp så komsi. Öppet mellan 17:00-19:00.
 
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!