Never give any bitch the power to break you down

                             
 


Är det så jäkla provocerande att ha människor omkring sig som lyckas? Det finns en anledning till varför det går bättre för vissa än för andra.. Istället för att hata; peppa, inspireras och glädjs åt varandras framgångar istället.

Denna j*vla avundsjuka, ingen får sticka ut och alla ska följa strömmen? Ska det verkligen vara så?? NEJ.  Men
när man vågar kliva ut ur ledet och köra sitt race då ska folk trycka ner en. Kom igen det är 2014, längre i utvecklingen borde vi ha kommit!

Det är inte ballt att sänka någon!!!

Citerar Linn Olsson "När man tar ett steg från det typiska svenska beteendet, visar lite attityd och vågar ge beröm och konstruktiv kritik- öppet och ärligt, DET är ballt." Så sant som sagt!!

Whether or not people belive in you doesn´t determine you success. A strong girl knows no one can make her or break her & her success doesn´t depend on anyone but herself.

 


Igår kväll skedde något som jag inte vet om jag ska skratta eller gråta över, men ta åt mig tänker jag inte. Efter denna dag släpper jag det som tagit min natt och låtit mig vara sömnlös. Tänker borsta bort det från mina axlar och gå rakryggad där ifrån.

Mitt liv är rörigt, crazy banana. Men mycket bra sker och är påväg att hända även om det är en jobbig process där i mellan och det är mycket väntan. Men jag försöker alltid fokusera framåt och vara positiv, jag tror att med rätt inställning så kommer man långt eller jag VET snarare att det ÄR SÅ.

-Det finns en liten skillnad mellan människor, men den lilla skillnaden gör en stor skillnad. Den lilla skillnaden är attityd. Den stora skillnaden är om den är positiv eller negativ.






Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!