Det räcker nu!


Jag har mötts av en riktigt tragisk nyhet som gjort att mitt hjärta blöder. Jag är så oerhört kritisk mot socialen, vården och poliser. Deras okunskaper, brister har jag själv fått möta. Att läsa och se om nyheten ovanför gjorde mig inte chockad, det var bara en tidsfråga att något så hemskt skulle uppstå och dessutom uppmärksammas. För jag kan säga till er att det är mycket som mörkas. Jag hoppas detta ger människor även utanför yrkena ovanför en tankeställare.  Och vi som varit inblandade, vi som varit involverade och vet om bristerna vi kan göra skillnad. Genom att tillsammans lyfta fram problemen, dela med oss av våra erfarenheter kan vi hjälpa samhället att utvecklas och bli till det bättre. För det är vi som är missnöjda, det är vi som är drabbade som endast vet hur läget är för vi har upplevt och upplever det själva. Klicka HÄR för nyheten.




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!