You speak prada?

                                  

10 par byxor, 20 klänningar, 6 sjalar, 23 toppar, 3 shorts, 2 kjolar, 7 tjocktröjor, 2 jackor, 1 balklänning och 10 par skor 
har jag rensat ut idag ur min garderob. Andra rensningen på 5 veckor, sist blev det två kassar och jag blev nöjd. Men igår rök fyrdubblat ut ur min garderob?! Shit vad mycket jag samlat på mig.. Mina kompisar brukar kallar mig för shopaholic haha. Men saken är den när jag har jobbat då har jag jobbat hårt och fått bra löner.  Jag är inte hon som lägger så mycket pengar på fika och annat ätbart eller materiella ting utan när jag har pengar så shoppar jag kläder, därför blir det en hel del!!

- When i shop, the world gets better.

Jag har aldrig varit hon som varit bra på att spara och det har sina anledningar till det. Men när jag shoppat så har jag varit ekonomisk och därför har det blivit så mycket också, fast lite har även jag fått av äldre vänner, i present osv. :-) Min garderob är ännu absolut inte tom, jag har så jag klarar mig haha!! ;-)

Men tröttnat på allt gammalt, vill bara börja om på nytt gällande ALLT. Vet även att det finns människor som behöver det jag rensat ut MYCKET mer än mig. Dem kommer ha mer NYTTA av kläderna än mig. Det mesta kommer jag skänka bort till behövande och en del kommer säljas. 


 Förövrigt är jag super glad, jag har fått jobb. Hurra! Dock för bara två dagar, men ack vad jag har sökt och sökt utan något vidare svar från någon. Man tar de jobb som erbjuds, jag ska jobba på Elitloppet. Kommer nog bli kul, mycket folk, hästar och fulla människor. Hoppas på fint väder!! :-P




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!